بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

مهارت‌های بازاریابی دیجیتال در سرتاسر جهان گسترش یافته و شغل‌ها و فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده است. در قرن بیست و یکم آشنایی و تسلط بر روش‌های بازاریابی دیجیتال یک امر ضروری است است و از آن به عنوان یکی از روش‌های تبلیغ محصول و تجارت یک کسب‌و‌کار استفاده می‌شود. برای یادگیری بازاریابی دیجیتال روش‌های بسیاری وجود دارد. یکی از این روش‌ها مطالعه کتاب‌های معتبر و مفید در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه همراه باشید تا اهمیت بازاریابی دیجیتال و بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم.

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی

در ادامه فهرستی از کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی را برای استفاده و پیشرفت کسب‌و‌کارها معرفی می‌کنیم:

1. کتاب مدیریت بازاریابی در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب مدیریت بازاریابی توسط فیلیپ کاتلر پدر علم بازاریابی نوشته شده است. کاتلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود اصول اولیه این علم را مورد بررسی قرار داده است. با خواندن این کتاب، معانی و اصول بازاریابی را درک کرده و دید جامع و کاملی پیدا خواهید کرد.

2. کتاب چوبدستی‌ات را بساز یا ایده عالی مستدام در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب چوبدستی‌ات را بساز که در ایران با نام ایده عالی مستدام در ایران منتشر شده است به شما کمک می‌کند تا ایده‌های متنوع را کنار هم قرار دهید. این کتاب تئوری حافظه Velcro را توضیح می‌دهد تا به وسیله آن یاد بگیرید چگونه ایده‌های بهتر را مفهوم سازی کنید. پس از خواندن کتاب چوبدستی‌ات را بساز، می‌توانید ارتباطات موثرتری داشته باشید.

3. کتاب قبایل در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب قبایل توسط ست گودین (Seth Godin) نوشته شده است. طبق ویکی پدیا، «یک جامعه یک واحد اجتماعی کوچک یا بزرگ است (گروهی از موجودات زنده) که چیزی مشترک مانند هنجارها، دین، ​​ارزش‌ها یا هویت دارند». این کتاب به زیبایی توضیح می‌دهد که چگونه انسان تمایل ذاتی برای تشکیل گروه‌ها و اجتماعات دارد و جوامع چگونه از یک ایده و رهبر پیروی می‌کنند. قبیله در مورد استفاده از اینترنت برای هدایت یک کسب‌و‌کار شما را راهنمایی کرده و به شما یاد می‌دهد چگونه خطر کرده و متفاوت باشید تا بتوانید به رهبر ایده‌آلی تبدیل شوید.

عنوان انگلیسی کتاب: Tribes – We Need You to Lead Us

 

4. کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم توسط روهیت بهارگاوا (Rohit Bhargava) نوشته شده است. مطالعه این کتاب برای همه دیجیتال مارکترهایی که می‌خواهند متفاوت و غیر واضح فکر کنند کاربردی خواهد بود. این کتاب به شما می‌گوید که بازاریابان باید کارهای مختلفی انجام دهند تا محصولشان دیده شود. همچنین پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده باعث تحقق کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ خواهد شد.

5. کتاب بازاریابی دیجیتال در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب بازاریابی دیجیتال به تالیف متینه مقدم و انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. برای تمامی شرکت‌ها و موسسات مفید بوده و از طریق آن ‌می‌توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات مربوط به آن در حوزه کاری‌شان را ارزیابی کنند.

درنهایت

علم دیجیتال مارکتینگ همانند یک اقیانوس بی‌انتها است و برای پیشروی در آن باید مهارت‌های بسیاری را تجربه کنید. دیجیتال مارکتینگ در مواردی مانند جذب آسان مخاطب، افزایش نرخ رشد و محبوبیت برند اهمیت دارد. بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بدون صرف هزینه بالا برای دوره‌های آموزشی، شما را در رسیدن به هدفتان کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *