ساخت فیلم با هوش مصنوعی

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

ویرایش ویدیو گاهی اوقات خسته کننده و وقت گیر است. حتی با بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو، یک خروجی خیره کننده کار انسان را می طلبد. اما، خوشبختانه برای ما، توسعه تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی بسیاری از چیزها را ساده کرده است.

بازاریابی محتوا به عنوان یک صنعت از یک مبتدی به یک غول تثبیت شده تبدیل شده است که اگر می خواهید شاهد پیشرفت برند خود در بازار باشید، نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

برای ایجاد محتوای ویدئویی تعاملی و جذاب، کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای از هر منبع عینی ممکن در بخش‌های محتوا و طراحی استفاده می‌کنند.

آنها از پلتفرم هایی برای تولید ویدئو با هوش مصنوعی برای همه کمک های خود استفاده می کنند. پلتفرم‌های تولید ویدیو با هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند محتوای ویدیویی آسان، سرگرم‌کننده و آموزنده و همچنین متن را به ویدیو تبدیل کنید.

این پست راه حل های برتر هوش مصنوعی (AI) را برای تولید ویدیو یا فیلم از متن با هوش مصنوعی ارائه می دهد که زندگی شما را ساده تر می کند. در نتیجه، تنها با چند کلیک می‌توانید به سرعت فیلم‌های جذاب برای استفاده شخصی یا شرکتی بسازید.

مغز عمیق هوش مصنوعی فورا فیلم های تولید شده توسط هوش مصنوعی را از متن ساده ایجاد می کند. با کمک راه‌حل‌های سنتز ویدئویی هوش مصنوعی (AI)، کاربران می‌توانند از طریق تعداد بی‌نهایت موقعیت و برخوردهای حضوری توسط آواتارهای هوش مصنوعی مبتنی بر انسان‌ها هدایت شوند.

آواتارهای هوش مصنوعی را ایجاد می‌کند که با استفاده از صدا، ویژگی‌های فیزیکی، حرکات و زبان‌های منطقه‌ای از افراد واقعی الگوبرداری می‌شوند. آواتارهای ایجاد شده توسط DeepBrain AI اساساً برای حمایت از افراد در مشاغل دشواری که به جای جایگزینی به خلاقیت، درک و آگاهی انسانی نیاز دارند، ایجاد شدند.

قالب های حرفه ای می توانند به شما کمک کنند تا کیفیت کارهای تبدیل متن به ویدیو خود را ارتقا دهید. به لطف انتخاب گسترده طرح های موجود، می توانید به سرعت الگوی ایده آل را پیدا کنید تا خواسته های خود را برآورده کند.

شما می توانید از ابزار تبدیل متن به ویدیو ما برای دستیابی به مخاطبان در سراسر جهان استفاده کنید. بیش از 80 زبان مختلف را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به لطف فناوری هوش مصنوعی، ارائه دهندگان ویدیوهای شما واقعی تر و طبیعی تر به نظر می رسند، که به آنها ظاهر صیقلی تری می دهد.

مزایا

  • ویدئوهای هوش مصنوعی واقعی را می توان سریع و ساده تولید کرد. برای به دست آوردن اولین فیلم هوش مصنوعی خود در کمتر از پنج دقیقه، به سادگی فیلمنامه خود را آماده کرده و از عملکرد متن به گفتار استفاده کنید.
  • از یک آواتار هوش مصنوعی که به طور خاص برای برند شما ایجاد شده است استفاده کنید.
  • ویدیوهای هوش مصنوعی را به زبان های مختلف از جمله هندی، عربی، چینی، انگلیسی و اسپانیایی بسازید.
  • از نظر ایجاد، ضبط و ویرایش ویدیوها می تواند در زمان صرفه جویی کند.

معایب

  • با توجه به جدید بودن کانسپت هوش مصنوعی هنوز معایب مغز عمیق پیدا نشده

قیمت گذاری

حالت پرمیوم پلتفرم هوش مصنوعی DeepBrain از 29 دلار در ماه شروع می شود.

Synthesia یک تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی عالی است که به شما امکان می دهد بدون دردسر فیلم های واقعی هوش مصنوعی را در عرض چند دقیقه بسازید. فیلم‌های آن یک مجری واقعی را نشان می‌دهد که پیام‌هایی را به بینندگان منتقل می‌کند و برخورد شخصی‌تری را ارائه می‌دهد.

این فناوری چندین مورد کاربردی از جمله بازاریابی دیجیتال، ارتباطات تجاری و حتی آموزش کارکنان را ارائه می دهد. ویدیوهای حرفه ای در Synthesia در چهار فاز ایجاد می شوند.

ابتدا یک الگو و یک آواتار انتخاب کنید، سپس محتوای خود را بنویسید، عکس اضافه کنید و فیلم خود را بسازید.

در نتیجه، اگر به دنبال راه حلی عالی برای صرفه جویی در زمان و منابع در هنگام توسعه محتوای ویدیویی هستید، از Synthesia فراتر نروید. این یک گزینه فوق العاده برای سازمان های کوچک و افرادی است که به دنبال محتوای ویدیویی با کیفیت بالا با هزینه کم هستند.

مزایا

  • ویدیوهایی با ظاهری حرفه ای با صداگذاری برجسته بسازید.
  • پلت فرم عالی برای تولید خودکار ویدئو، به ویژه برای برنامه های آموزشی و آموزشی.
  • ارائه دهندگان انسانی نوآور هستند. مگر اینکه شما صداهای معتبر بخواهید، نیازی به ضبط صداهای خود ندارید.
  • سفارشی سازی پیشرفته با دسترسی API امکان پذیر است.
  • ویدئوها می‌توانند تا 30 دقیقه طول بکشند، که آن‌ها را برای همه نوع تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل می‌کند.
  • بدون نیاز به ویرایشگرهای ویدیویی شخص ثالث، می توانید به راحتی و به سرعت فیلم ها را ویرایش کنید.

معایب

  • نیاز به تخصص در زمینه هوش مصنوعی برای برخی از دسترسی ها

قیمت گذاری

هزینه استفاده از این پلتفرم 30 دلار در ماه است.

Designs.ai نرم افزاری از هوش مصنوعی که می تواند برای ساخت فیلم، لوگو، ماکت، صداگذاری و مطالب رسانه های اجتماعی استفاده شود.

وارد وب‌سایت شوید، یک ویدیو انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید، دسته‌بندی ساختن را انتخاب کنید، و سپس صداگذاری را انتخاب کنید. می توانید متن را به ویدیو تبدیل کنید و گفتار را با استفاده از یکی از بیش از 50 آواتار صدای طبیعی با کیفیت بالا به آن اضافه کنید.

این به شما امکان می دهد به سرعت ارائه ها، فیلم های توضیحی، آموزش ها و مطالب رسانه های اجتماعی را تولید کنید.

YH5BAEAAAAALAAAAAAAAAAAAIBRAA7

مزایا

  • رابط کاربری را جذاب و معاصر  ارائه می دهد.
  • تبدیل متن به ویدئو
  • به شما امکان می دهد با استفاده از قالب های از پیش طراحی شده فیلم بسازید.
  • به ساخت فیلم از فایل های ویدیویی خود کمک می کند.
  • بیش از 20 زبان پشتیبانی می شود.

معایب

  • نیاز به تخصص در زمینه هوش مصنوعی برای برخی از دسترسی ها

قیمت گذاری

حالت پرمیوم پلتفرم هوش مصنوعی  از 29 دلار در ماه شروع می شود.

نتیجه گیری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

در نتیجه، تولیدکننده‌های ویدیوی هوش مصنوعی، تولید فیلم‌های باکیفیت را به سرعت امکان‌پذیر می‌کنند، چه در حال ساختن ویدیو برای ویدیوهای توضیح‌دهنده، رسانه‌های اجتماعی، ارائه‌ها یا کمپین‌های بازاریابی باشید.

با کمک برنامه های ویدیویی که در زیر توضیح داده شده است، می توانید هنگام تولید محتوای ویدیویی ایده آل برای بازاریابی خود، در هزینه خود صرفه جویی کنید. برای راه اندازی یک کانال یوتیوب، وبلاگ، ساخت یک دوره آنلاین یا ارائه یک ارائه، نیازی نیست که یک ویرایشگر ویدیو ماهر باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *