ARMANI

 BEAUTY SALON PLAN

تاسیس سالن زیبایی با کوچینگ امیر آرمانی

برای تاسیس یک سالن زیبایی اولین مرحله درنظر گرفتن بودجه است. براساس بودجه و یا مبلغ تعیین شده است که ما، مکان، فضا، اندازه سالن، تجهیزات، تبلیغات و … را انتخاب می‌کنیم.

انتخاب مکان یک سالن زیبایی در یک شهر به بازار هدف سالن بستگی دارد. چنانچه قرار باشد خدمات متفاوت و گران‌قیمتی را به 20 درصد مشتریان پولدار شهر خود ارایه نمایید لازم است در منطقه‌ای قرار بگیرید که سطح دسترسی مشتریان به شما بسیار آسان باشد و بالعکس ، با بررسی این مقاله به راحتی میتوانید یک سالن زیبایی موفق را راه اندازی و مدیریت نمایید ، در ادامه با بخش های مختلف سالن زیبایی  و راهکارهای مناسب جهت بر طرف نمودن چالش ها در خدمت شما خواهیم بود ، من امیر آرمانی با تجربه مشورتی به بیش از 700 فعال در حوزه زیبایی تجربیات اجرایی و واقعی خودرا با افتخار تقدیم شما مینمایم .

 

6 نکته کلیدی برای تاسیس سالن:

– تعیین بودجه

– تهیه لیست از هزینه‌ها

– برآورد هزینه‌ها (رهن و اجاره، جواز، نامه‌های لازم از ارگان‌های دولتی، تجهیزات و دکوراسیون، مواد و ابزارها، اقلام مصرفی، هزینه قبوض و …)

– هزینه دستمزد کارکنان

– هزینه آموزش و مشاوره

– هزینه تبلیغات و برندسازی

چشم‌انداز و اهداف سالن زیبایی خود را تعریف کنید:

چه بازارهایی را هدف قرار داده‌اید و یا چه مخاطب و مشتریانی را مدنظر دارید؟

چقدر از این بازار سهم می‌خواهید؟

دوست دارید در مورد برند شما چه کسانی و چه بگویند؟

چه جوایزی را می‌خواهید؟ در کدام جشنواره و مسابقات می‌خواهید شرکت کنید و برنده شوید؟

چقدر درآمد می‌خواهید و یا چقدر دارایی برای برندتان می‌خواهید؟

اهداف خود را به صورت کامل و جزیی از یک سال تا 10 سال بنویسید (اهداف یک ساله، دوساله و …) برای آنها استراتژی داشته باشید و برنامه‌ریزی کنید. واحد مشاوره شرکت  امیر آرمانی  برای موفقیت و اصولی عمل کردن در تمام مسیر در کنار شما هستند

تعیین بودجه

قبل از هر کاری و قبل از هر تصمیمی باید به بودجه خود دقت کنید. اگر تا حدی بود که بتوان با کمک آن وسایل مورد نیاز را تا حد رفع نیاز خریداری کرده وسالن زیبایی را اداره کرد،بودجه شما کافیست. دقت داشته باشید که در صورتی که تصمیم به باز کردن یک سالن زیبایی داشته باشید، افراد دیگری را هم استخدام خواهید کرد و باید به آن ها نیز حقوق دهید. پس ابتدا و قبل از هر کاری یک تخمین از هزینه های احتمالی به دست آورید.
رهن و اجاره ملک سالن زیبایی
دکوراسیون سالن زیبایی
هزینه خرید تجهیزات سالن زیبایی

 

برندسازی در حوزه زیبایی به 2 شکل میسر است:

برندسازی نام سالن

برندسازی نام مالک سالن

برای موفقیت در فرآیند برندسازی باید برای هر دو بخش برنامه‌ریزی مدون داشته باشید.

 

 

 

عوامل برندسازی سالن زیبایی به سه قسمت تقسیم می‌شوند:

المان‌های دیداری

المان‌های شنیداری

المان‌های حسی

عناصر هویت برند
نام سالن زیبایی : انتخاب نام سالن زیبایی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مدیران سالن زیبایی در برندسازی باید به آن توجه کنند.
انتخاب نام مناسب و جذاب باعث می‌شود که به راحتی وارد ذهن مشتریان شود و در ذهن آن‌ها باقی بماند، نام مناسب موجب می‌شود که تداعی و تصویر مرتبط با مفهوم برند را در ذهن مشتریان شکل دهد. تحقیقات نشان می‌دهد اگر در نام سالن زیبایی از نام صاحب یا مدیر سالن استفاده شود و یا از اسامی گل‌ها و اسامی لاتین، به مراتب جذاب‌تر و در ذهن مشتریان ماندگارترند. (بهترین نام‌ها، نام‌های یک یا دو کلمه‌ای هستند) ویژگی‌های نام خوب (کوتاه و مختصر بودن، جذاب بودن، دارای معنا و مفهوم خوب، سهولت در خواندن و نوشتن)
انتخاب اسم سالن زیبایی با تفکر امیر آرمانی(مشاور کسب و کار)

یکی از مهم ترین مراحل برای بازگشایی یک سالن زیبایی انتخاب اسم مناسب است. بنابراین باید اسمی انتخاب کنید که روی پوسترها، کارت های تبلیغاتی و در میان دیگر سالن ها متمایز بوده و آهنگ مناسبی نیز داشته باشد . اخیرا گماردن نام خانوادگی مدیریت سالن بعنوان نام برند باب گشته که این انتخاب تنها در صورتی پیشنهاد شده

لوگوی سالن زیبایی از دیدگاه دپارتمان تبلیغات و خلاقیت آرمانی(مشاور کسب و کار):

لوگو طرحی گرافیکی منحصر به فرد است برای نشان دادن هویت و خدمات سالن زیبایی. لوگو نماینده سالن زیبایی است و مشتریان بیشتر با سالن آشنا می‌شوند. لوگوی سالن باید توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شود.

بهتر است در انتخاب لوگو از طرح‌ها و رنگ‌های متناسب با سالن زیبایی استفاده شود. رنگ‌ها از لحاظ روان‌شناسی تاثیرات زیاد بر روی افراد می‌گذارند. در انتخاب لوگو می‌توان از علامت‌های واژه‌ای، علامت‌های فرم حرف، علامت‌های تصویری، علامت‌های انتزاعی و نشانه‌ها، کارکترها و شخصیت‌ها، آرم نوشتاری و شمایلی و تلفیقی استفاده کرد.

از ویژگی‌های لوگوی خوب در سالن زیبایی می‌توان به سادگی، متمایز بودن، سفید و تاثیرگذاری، جذاب، خاطره‌انگیز بودن و متناسب با فعالیت سالن زیبایی اشاره کرد.

استفاده از طرح‌های مشابه و یا حتی کپی کردن از یک لوگو بسیار نامطلوب است و در بلندمدت می‌تواند هویت بصیری را در دیدگاه مخاطب بی‌ارزش و بی‌اعتبار نماید. آگاهی به همین مهم باعث گردیده است که در بخش طراحی گرافیک  امیر آرمانی  همواره تلاش برای ایجاد لوگوهای زیبا و همچنین استاندارد، به منحصر به فرد بودن لوگوها توجه شود.

شعار تبلیغاتی

اصطلاح، شعر، یا عبارت کوتاه و مختصری است که هدف اصلی و پیام مجموعه را به راحتی به گوش مخاطب می‌رساند.شعار سالن زیبایی پویاترین عنصر هویت برند سالن زیبایی است.

 ویژگی‌های شعار تبلیغاتی خوب باید کوتاه و مختصر باشد، متمایز از شعار رقبا، نشانه و جوهره و جایگاه پیام شما، سادگی در تلفظ و یادآوری آن، فارغ از هرگونه معنای منفی، انتقال یک احساس خوب، خلاقیت و نوآوری

صدای برند

یکی از عناصر هویت برند صداست، صدا یا آهنگ، پیام‌های موسیقیایی هستند که توسط آهنگ‌سازان و موزیسین‌ها ساخته می‌شود. صدا در مشتریان باعث ایجاد یک احساس مطبوع و یادآور خاطرات است. بنابراین به طراحی صدا توجه کنید. استفاده از صدا به صورت‌های مختلف در سالن زیبایی، از موزیک لایت و زیبا در سالن و یا صدای خاص و جذاب فردی در hold گوشی تلفن گرفته تا صدای خاص و موزیک جذابی در تیزر تبلیغاتی شما، در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است. یکی از استفاده‌های صدا در ساخت لوگو به صورت لوگوهای صوتی است.

 بوی برند

درگیر کردن حس بویایی یکی از راه‌های تاثیرگذاری بر مشتریان است. خصوصا که در سالن‌های زیبایی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و بوهای متفاوت و در برخی موارد بوهای نامطبوع خاص- حاصل از مواد شیمیایی رنگ کراتین و مواد مضری مثل تافت و اسپری که برای افراد حساس که آلرژی دارند بسیار آزاردهنده و سرطان‌زا است. حتی در مواقعی خود آرایشگران دچار بیماری‌های ریوی و تنگی نفس می‌شوند. بنابراین حتما از دستگاه‌های تهویه مناسب استفاده کنید.

برای ایجاد یک فضای مطبوع از عود خوش‌بو کننده و یا عطرهای سبک‌ استفاده کنید. تحقیقات نشان می‌دهد بوهایی مثل قهوه، وانیل، لیمو، نارگیل و عطر گل‌ها بسیار پرطرفدارند.

 نکته : تجربه نشان داده استفاده از عطر های مردانه در محیط سالن زیبایی برای بانوان جذاب تربوده است .

 رنگ برند

رنگ به دلیل تاثیرات روان‌شناسی که دارد، باعث تحریک احساسات انسان می‌شود و بسیار موردتوجه طراحان و گرافیست‌هاست.

انتخاب رنگ مناسب سالن زیبایی چه در لوگو، رنگ سربرگ، بیزنس کارت، هدایای تبلیغاتی، دکوراسیون و تابلو، باید به دقت انتخاب شود. در رنگ سالن به گروه مشتریان، مقوله زیبایی و تاثیرگذاری باید توجه کرد.

در انتخاب رنگ به نکات زیر توجه کنید:

1- خاص بودن

2- متمایز بودن

3- متناسب با فعالیت سالن

چگونه یک آرایشگر موفق باشم؟ گزیده ای از تجربیات امیر آرمانی(مشاور کسب و کار)

شاید شما هم یک بانوی آرایشگر هستید و این سوال برای شما پیش آمده که راز موفقیت آرایشگران در چیست و چه اصول و نکاتی باید رعایت شود؟!

با بررسی شیوه کار آرایشگرهای موفق می توان به راحتی چه اصل مهم را دریافت که همه آنها کاملا رعایت کرده اند، اما متاسفانه بسیاری از آرایشگران نه چندان مطرح، هرچند که این اصول را بدانند عمدتا انجام نمی دهند!

نکاتی در این خصوص را به صورت زیر طبقه بندی کرده ایم و امیدواریم با توجه جدی به آنها پله های پیشرفت در این حرفه را طی کنید.

۱ مدارک فنی و حرفه ای تخصص خود را از مراکز آموزشی معتبر دریافت کنید هرچند در این حرفه ماهر باشید. چون در این دوره ها حتما نکات قابل توجه حرفه ای ، بهداشتی ، قانونی و خواهید آموخت، بعلاوه اینکه وجود این مدارک اعتماد مشتری را جلب خواهدکرد.

۲ اگر تازه کار هستید حتما با کار روی مدلهای رایگان زیادی، مهارت خود را کامل کنید و سپس سعی کنید از سایت های تخفیف گروهی استفاده کنید و تبلیغات خود را در فضای مجازی گسترش دهید زیراکه هزینه بسیار پایین و بازخورد مناسبی دارند.

۳ آرایشگری و سالن داری از نوع کسب و کاری است که نیاز به مشتری های دائم دارند، بنابراین هر یک مشتری برای شما حکم شکست یا موفقیت خواهدداشت. اگر مجدد مراجعه کرد شما موفق و اگر برای همیشه خداحافظی کرد شما شکست خورده اید.

۴– رفتار و طرز برخود آرایشگر با مشتری حتی می تواند از کیفیت کار هم مهمتر باشد. ممکن است مشتری از کیفیت کار یا هزینه رضایت چندانی نداشته باشد اما ایجاد رابطه ای دوستانه بین شما احتمالا مجدد ایشان را به آنجا خواهدآورد، و بلعکس اگر رفتار شما زننده باشد مشتری آرایشگر جدیدی را جستجو خواهدکرد.

۵ رعایت بهداشت و آرامش در سالن مورد بسیار مهمی است. اگر مشتری فقط از یک مورد بهداشتی ناراحت شود هرگز مجدد مراجعه نخواهدکرد. درضمن عدم رعایت بهداشت ممکن است عواقب سنگینی برای شما داشته باشد.

 

برندسازی سالن زیبایی با منتورینگ امیر آرمانی(مشاور کسب و کار)

امروزه موضوع برندسازی دارای اهمیت زیادی است. یکی از شاخصه‌های موفقیت در هر کسب و کاری برندسازی قدرتمند و اصولی است. در عصر کنونی با توجه به تنوع و کثرت کسب و کارها و رقابت و تنوع در خدمات، جذب، حفظ و شناسایی مشتریان سخت‌تر از گذشته است. برندسازی در دوره کنونی به صورت تخصصی‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آمارها نشان می‌دهد یکی از شادترین مشاغل دنیا حرفه آرایشگری است. سالن‌های زیبایی و یا آرایشگاه‌ها در دسته فعالیت‌های خدماتی قرار می‌گیرد، بنابراین یکی از عوامل موفقیت در این حرفه کیفیت خدمات است. اما موفقیت در این حرفه نیازمند عوامل دیگری از جمله مدیریت درست و حرفه‌ای، پرسنل آموزش‌دیده و متخصص، تجهیزات به روز و برندسازی اصولی و حرفه‌ای است.

این شغل هم مانند مشاغل دیگر ارتباط تنگاتنگی باهنر و فنون بازاریابی و مدیریت کسب و کار دارد.

موضوع بسیار مهم در موفقیت هر سالن زیبایی آن است که 50 درصد علت انتخاب یک سالن از طرف مشتری به اخلاق، ادب، رفتار و ارتباطات پرسنل و سالن با مشتری بستگی دارد نه کیفیت خدمات زیبایی سالن

 

از امیر آرمانی(مشاور کسب و کار) به مدیریت سالن زیبایی نصیحت  :

اطلاعات زیادی در مورد رقبا و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها به دست بیاورد و جایگاه خود را در بازار مشخص کنید.

اگر اطلاعات و یا مشکلاتی در مدیریت و هریک از قسمت‌ها داشتید حتما از افراد حرفه‌ای متخصص مشاوره بگیرید.

به عنوان یک مدیر مدبر و موفق ساعت‌هایی را برای آموزش و به روز بودن در زمینه مدیریت و تخصص حرفه‌ای آرایشگری اختصاص دهید.

از کارکنان و پرسنل خود بخواهید که آنها هم تایم و زمانی را برای آموزش اختصاص دهند. آموزش مستمر یکی از المان‌های موفقیت در هر کسب و کاری است.

به خاطر داشته باشید، مدیر باعث بروز مشکلاتی از جمله درگیری پرسنل و کارکنان باهم، درگیری پرسنل با مشتریان و یا کم انگیزه‌شدن آن‌ها و در نتیجه پایین آمدن کیفیت خدمات به مشتریان می‌شود.

 

خصوصیات مدیران موفق از دیدگاه امیر آرمانی(مشاور کسب و کار)
در بررسی‌های انجام شده به برخی از خصوصیات مشترک بین مدیران موفق اشاره خواهیم کرد:

– مهارت ارتباطی

– استقامت و صبر

– تسلط و نفوذ

– ذکاوت و زیرکی

– راستی و صداقت

– قدرت پیش‌بینی

– تشویق و تنبیه به موقع

– عمل‌گرا

– دارای شخصیت کاریزماتیک و تاثیرگذار

دکوراسیون داخلی سالن‌ زیبایی با نظارت و پیشنهادات امیر آرمانی(کسب و کار)

ایجاد فضای دلنشین در آرایشگاه به خصوص سالن انتظار بسیار اهمیت دارد. فضا و دکوراسیون آرایشگاه خود را به نحوی طراحی کنید که دقیقا یادآور یک سالن زیبایی باشد، با انتخاب رنگ مناسب و نورپردازی حرفه‌ای فضایی دلنشین ایجاد کنید. با استفاده از وسایل تزیینی، ابزارهای مدرن، گل‌ها، بوی مطبوع، موزیک، عکس‌ها و تصاویر جذاب از مشتریان باعث جذابیت سالن زیبایی خود شوید. قسمت سالن انتظار مشتری باید طراحی خوبی داشته باشد، آن چنان سرگرم کننده باشد که مشتریان گذشت زمان را احساس نکنند. اتاق یا قسمتی برای استراحت کارکنانی در زمانی که مراجعه‌کننده ندارند و همچنین اتاق و یا محیطی برای تعویض و پرولباس و استراحت مشتریان اختصاص دهید.

اگر سالن بزرگی دارید اتاقی را برای اطفال و کودکان اختصاص داده و در آن از کتاب‌ها و وسایل سرگرم‌کننده استفاده کنید، یادتان باشه که بعضی از مشتریان با کودکان خود به سالن می‌آیند، داشتن چنین امکانی باعث تمایز شما می‌شود.

در طراحی داخلی سالن از ترکیب رنگ‌ها و هارمونی رنگ‌ها توسط طراحان حرفه‌ای استفاده کنید.

  • تغییر مکان؛ اگر فضای کنونی برای برطرف کردن نیاز‌های یک سالن زیبایی کوچک است، باید به فکر اضافه کردن فضا یا رفتن به سالنی جدید و بزرگ‌تر باشید. توجه داشته باشید که منطقه‌ای را انتخاب کنید که برای مشتریان هدف شما مناسب باشد.
  • مسائل قانونی؛ وقتی می‌خواهید سالن زیبایی خود را تغییر دکوراسیون داخلی دهید، باید توجه داشته باشید تغییراتی که انجام می‌دهید در چارچوب قوانین شهرداری و با مجوز‌هایی که دارید هم‌خوانی داشته باشند.
  • مسائل ساختاری؛ باید به امکان جا‌به‌جا کردن دیوارها حین بازسازی توجه کنید. ممکن است مجبور شوید لوله ‌کشی‌های آب، سیم‌کشی‌های برق ونورپردازی را نیز تغییر دهید.
ویترین
 

ویترین اولین مؤلفه‌ای است که تصویری از سالن زیبایی به مشتریان منتقل می‌کند و نقشی اساسی در موفقیت سالن زیبایی بازی می‌کند. پس پیشنهاد می‌کنیم در این قسمت از سالن زیبایی سرمایه‌ گذاری زیادی بکنید. ویترین سالن زیبایی خود را طوری طراحی کنید که اسم سالن زیبایی و علامت آن را بزرگ‌نمایی کند.

  • استفاده از پوستر‌‌های بزرگ و تلویزیون‌ در ویترین توجه مردم را جلب می‌کند.
  • اگر می‌خواهید لوازم آرایش در ویترین قرار دهید، به برند‌هایی که انتخاب می‌کنید توجه لازم را داشته باشید. اگر می‌خواهید از این فضا برای نمایش لوازم آرایش استفاده کنید، محصولاتی را انتخاب کنید که به روز باشند و به وجهه‌ی سالن زیبایی شما صدمه نزنند.

 

میز پذیرش

 

  • میز پذیرش یک سالن زیبایی معمولا باید روبروی در ورودی باشد. پذیرش از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا دید اولیه‌ی مشتریان به سالن زیبایی شما در نحوه‌ی پذیرش آن‌ها شکل می‌گیرد. طراحی آن باید دعوت کننده و زیبا باشد.
  • پیشنهاد می‌کنیم میز پذیرش را رو به در ورودی قرار دهید تا مشتریان پشت آن را نبینند. بهتر است میز را دور از منطقه ی انتظار قرار دهید تا حریم شخصی مشتریان حفظ شود.
  • اگر می‌خواهید روی میز رایانه قرار دهید حواس‌تان باشد که روی میز به اندازه‌ی کافی فضای خالی رای این کار وجود داشته باشد. بهتر است از مانیتور‌های باریک استفاده کنید که طراحی جمع و جور‌تری دارند و فضای کمتری اشغال می کنند.
  • می‌توانید از کنار میز پذیرش برای نمایش محصولات زیبایی فروشی نیز استفاده کنید.

 

سالن انتظار
 

تعداد صندلی‌های سالن‌ انتظار به تعداد مشتری‌های شما بستگی دارد. اگر همه‌ی مشتریان شما مجبورند از قبل وقت بگیرند، به سالن انتظار بزرگی نیاز نخواهید داشت. اگر نمی‌خواهید مشتریان شما زیاد منتظر بمانند بهتر است همیشه یک یا دو آرایشگر رزرو را برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان پیش ‌بینی کنید. پیشنهاد می‌کنیم از سالن انتظار برای ارائه‌ی تصویر دلخواه خود از سالن زیبایی استفاده کنید.

  • تقریبا یک چهارم درآمد یک سالن زیبایی از فروش لوازم آرایش است. مطمئن شوید از سالن انتظار به خوبی برای نمایش لوازم آرایش فروشی خود استفاده می‌کنید.
  • محصولات را باید طوری قرار دهید که مشتریان بتوانند آن‌ها را ببینند و بررسی کنند.
  • یادتان باشد که نشان دادن تصاویر ویدئویی روبروی در ورودی و در ویترین توجه مشتریان را جلب می‌کند.
  • پیشنهاد می‌کنیم اتاقی برای تعویض لباس در نظر بگیرید؛ اتاقی کامل با صندوق‌های امن که به مشتریان اجازه دهد لوازم با ارزش خود را در آن‌ها قرار دهند و حس امنیت بیشتری داشته باشند.

 

تفکیک لاین های خدماتی  پولساز به تفکیک اولویت در سالن زیبایی به توصیه امیر آرمانی
  • میکاپ و گریم
  • رنگ و لایت ( کار با مواد )
  • ناخن و پدیکور
  • کوتاهی مو ( هیرکات )
  • شنیون مو
  • کراتین و احیای مو
  • اکستنشن و بافت
  • تتو و میکرو بلیدینگ
  • پوست اسکین کر
  • کاشت مژه
  • اصلاح و اپلاسیون
  • ماساژ و ریلکسیشن

 

کادر اداری مورد نیاز در یک سالن زیبایی
  • کادر مالی اداری (حسابدار- صندوقدار )
  • مدیر داخلی
  • مشاور عروس
  • ژپونیست ( سالن های عروس محور نیاز به شخصی با مهارت خیاطی جهت سایز کردن و مشکلات احتمالی عروس ها دارند )
  • نیروی اداری مدیر اجرایی
  • نیروی خدماتی
  • روابط عمومی
  • مشاور آموزش
  • ادمین شبکه های مجازی

نکته : تعداد نفرات در پست های بالا نسبت به میزان هدفگذاری ، مساحت و ضرورت تعیین میگردد .

 

کادر غیر سازمانی از طریق عامل چهارم :
  • مشاور برندینگ و تبلیغات
  • مشاور حقوقی
  • مشاور مالی

 

سالن زیبایی با متد امیر آرمانی (مشاور کسب و کار) استخدام پرسنل

شغل آرایشگری در دسته فعالیت های خدماتی قرار دارد .پس موفقیت سالن زیبایی شما خیلی بستگی به کیفیت خدمات شما دارد و کیفیت خدمات بستگی به پرسنل سالن زیبایی شما دارد.بسیاری از سالن های زیبایی تازه تاسیس تا مدت زیادی درگیر استخدام آرایشگران حرفه ای و تکمیل کادر سالن زیبایی خود هستند. اگر استخدام دقیق و برنامه ریزی شده پیش نرود مدیر سالن زیبایی تا مدت زیادی در چرخه باطل بین پیدا کردن پرسنل حرفه ای و جذب مشتری گرفتار می شود.چرا که اکثر آرایشگران حرفه ای به صورت درصدی کار می کنند و تا زمانی که سالن زیبایی شما شناخته شود و مشتریان شما افزایش پیدا کند چند ماهی زمان می برد در این مدت درآمد پرسنل برایشان جذاب نیست و ممکن است همکاری خود را با شما قطع کنند و شما تا پیدا کردن پرسنل حرفه ای دیگرممکن است مشتریانی که از خدمات نفر قبلی راضی بوده اند را از دست بدهید.پس از مدت زمانی که سالن شما مشغول دکور شدن است تبلیغات خود را برای استخدام شروع کنید.می توانید با عضویت در شبکه اجتماعی مخصوص آرایشگران،تبلیغ استخدام خود را به گوش آرایشگران حرفه ای برسانید.

انتخاب منشی:

منشی سالن باید دارای ویژگی‌های لازم باشد از جمله:
  • ظاهر مناسب و آراسته
  • مهارت برقراری ارتباطات موثر. این مهارت‌ها از زبان بدن و فن بیان خوب تا روان‌شناسی مشتری و توانایی به دست آوردن اطلاعات از مشتریان می‌باشد. آشنایی با کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی- آشنایی با ابزارهای الکترونیکی
  • منظم و با دقت ، آشنایی به امور حساب‌داری در صورتی که حساب‌دار در سالن نباشد.
  • روابط عمومی بالا

از دیگر وظایف منشی اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره‌ی خدمات سالن و یا خدمات جدیدی که به تازگی به سالن اضافه شده است ، همچنین ترغیب و تشویق مشتریان به اخذ قرارداد با سالن و تنظیم وقت‌ها است.

 

روابط عمومی PR  به توصیه امیر آرمانی

روابط عمومی در سالن زیبایی به چرخه اطلاعات مابین سالن زیبایی با مخاطب یا مشتریان است.

در روابط عمومی شما در تلاشید که یک رابطه بلندمدت، دوطرفه و تعاملی را با مشتریان ایجاد کنید و تفاوت اصلی آن با تبلیغات در این است که تبلیغات برنامه‌ریزی برای کوتاه‌مدت دارد. در روابط عمومی برخلاف تبلیغات رابطه و یا ارتباط شما با مشتریان دوطرفه است، یعنی نظرات و پیشنهادات خود را به شما منتقل می‌کنند، بنابراین ارتباط قوی‌تر شکل می‌گیرد.

اقدامات PR یا روابط عمومی در سالن زیبایی می‌تواند سخنرانی در سمینارها و کنفرانس‌ها و یا همکاری در امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی، شرکت در نمایشگاه‌ها و جشن‌ها باشد. شاید یکی از مهم‌ترین اقدامات روابط عمومی در یک سالن زیبایی برگزاری مراسم افتتاحیه و مراسم سالگرد باشد. از این دو فرصت بازاریابی می‌توانید با روش روابط عمومی بهره بسیار خوبی ببرید.

بهداشت سالن زیبایی

 

 مواد ضدعفونی کننده سالن زیبایی

همانطور که میدانید، متخصصین آرایش و پیرایش باید با اصول بهداشت آرایشگاه و ضدعفونی آشنایی داشته باشند تا سلامت و امنیت مشتریان حفظ شود. همچنین یک آرایشگر حرفهای، باید با محصولات نظافت و ضدعفونی آرایشگاه در جهت حفظ اصول بهداشت آن اشنایی داشته باشد. چگونگی استفاده از محصولات ضدعفونی به آرایشگران کمک میکند تا محیطی سالم و امن داشته باشند.

    

 دکونکس

دکونکس شبیه به نانوسیل است و به صورت آماده در بازار موجود است. بیشتر برای ضدعفونی پوست استفاده میشود و اثر خورندگی آن کم است.

  

  روش استریل کردن لوازم آرایشگاه کم خطر

 برخی از وسایل در آرایشگاه هستند که جز لوازم آرایشگاه پر خطر محسوب نمیشوند ولی خطر احتمال بروز عفونت و ایجاد قارچ را دارند، ضدعفونی کردن صحیح مانع از انتقال بیماریها و عفونت ها میشود

 

 ناخنگیر وسوهان های ناخن و ابزار کاشت ناخن 

شستشو در آب ولرم و پاک کننده ها
شستشو در زیر آب داغ روان
خشک کردن باپارچه تمیز و خشک
 دور ریختن در صورت آلودگی

 

 ظرف ترکیب رنگ مو
  • شستشو در اب ولرم و پاک کننده ها
    شستشو در آب داغ روان
    خشک کردن با پارچه

  

 دستمال- حوله- پیشبند- کلاه رنگ- گیره مو
  • شستشو در آب با دمای 70-80 درجه سانتیگراد و پاک کننده ها
    خشک کردن در هوای آزاد

 

  صندلی و مبل
  • شستشو با دستمال نمدار، آب ولرم و پاک کننده ها
    خشک کردن با پارچه

 

نکته: خرید دستگاه اتوکلاو جهت میکروب زدایی از سطح ابزار فلزی پیشنهاد میشود

لیست لوازم آرایشگاه زنانه مورد نیاز

لوازم سالنی آرایشگاه  را باید از نوع مرغوب تهیه کرد چون در صورتی که اجناس خریداری شده باکیفیت نباشند، پس از مدتی مجبور به تعویض وسایل خواهید شد و این امر هزینه زیادی برای شما در پی خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت سبب می‌شود مشتریان خود را از دست بدهید و نامتان خدشه دار شود.   امیر آرمانی  در ادامه این مقاله به ارائه لیست لوازم آرایشگاه زنانه می‌پردازد.

تجهیزات تهویه هوا

لوازم سرمایشی گرمایشی ( پکیچ )

آبگرمکن

تهویه لاین ها

هوا ساز

واکس برقی کفش  Electric shoe wax machine

 لوازم آرایشگاه زنانه که در خرید آن‌ها باید دقت کنید:
  • استیشن یا میز منشی
  • کمدها و قفسه‌ها
  • کمد پرسنل
  • کمد رختکن مشتری
  • کف‌پوش مناسب و شیک
  • مبلمان انتظار شیک و مرغوب

 

وسایل اتاق استراحت

ممکن است در میان مشتری‌های شما خانمی باردار یا دارای نوزاد باشد. در این صورت این خانم تا زمانی که نوبت انجام کارش می‌شود باید در مکانی مناسب استراحت کند. پس اتاق استراحت شما باید به شکلی طراحی شده باشد که شرایط لازم رفاهی را برای مشتریان فراهم کند. از جمله وسایل لازم برای اتاق استراحت موارد زیر می‌باشد:

  • صندلی راحتی
  • میز
  • یخچال
  • ماکروویو
  • وسیله تهویه مناسب
  • میز نهار خوری
  • اسموک روم ( سیگار )
لیست لوازم آرایشگاه زنانه برای اصلاح ابرو و صورت

موچین، قیچی ابرو و تیغ از وسیله‌های مورد نیاز برای اصلاح و تمیزکاری ابروها هستند که در بخش اصلاح صورت و ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که آرایشگاه کار وکس صورت هم انجام دهد، باید وسایل موردنیاز آن توسط سالندار تهیه شود.

وسایل کوتاهی و آرایش مو

لیست لوازم آرایشگاه زنانه برای بخش کوتاهی و آرایش موها:

  1. پیش بند
  2. انواع تیغ و قیچی
  3. صندلی
  4. شانه
  5. آب پاش
  6. سشوار
  7. اتو مو
  8. کلیپس
  9. سنجاق مو
  10. سشوار
  11. بیگودی
  12. شامپو
  13. اسپری مو
وسایل رنگ مو

در بخش رنگ مو یکی از مهم‌ترین وسایل، سرشور آرایشگاهی است. در انتخاب سرشور آرایشگاهی باید نهایت دقت خود را به خرج دهید و انتخابی بزرگ و استاندارد داشته باشید. سرشور باید به شکلی باشد که در حین استفاده‌ مشتری به قسمت‌های گردن، سر و کمر آسیبی وارد نشود و مشتری کاملا احساس راحتی داشته باشد.

لیست لوازم آرایشگاه زنانه در بخش رنگ مو:
  1. سرشور آرایشگاهی
  2. سشوار ایستاده
  3. قفسه برای چیدمان رنگ مو‌ها
  4. تهیه رنگ‌موهای مرغوب و با کیفیت
  5. پیش‌بند
  6. کاسه‌ رنگ مو
  7. برس رنگ مو
  8. حوله
  9. فویل
  10. دستکش
  11. ترالی
  12. حوله و دستمال
مانیکور و پدیکور

در آرایشگاه‌های مدرن و به روز قسمتی از محیط آرایشگاه به بخش کاشت و ترمیم ناخن اختصاص داده می‌شود. این بخش یکی از بخش‌های پرطرفدار هر آرایشگاه به حساب می‌آید. پس علاوه بر اینکه باید در کار خود بسیار موفق و ماهر باشید لازم است از وسایل خوب، مرغوب، باکیفیت هم استفاده کنید.

برای کارهای مانیکور و پدیکور به وسایل زیر احتیاج است:

  1. قفسه‌ای شیک و زیبا برای نمایش لاک‌ها
  2. صندلی مانیکور
  3. میز مانیکور
  4. چرخ دستی پدیکور
  5. صندلی پدیکور
  6. صندلی مشتری
  7. شیشه‌ استریلیزه کننده
  8. اسپای پدیکور
  9. لامپ لاک خشک کن
  10. ناخن گیر
  11. سوهان ناخن
  12. صیقل دهنده (بافر)
تجهیزات VIP  در سالن زیبایی شما
  • صندلی ماساژ
  • کیوسک دیجیتالی اطلاع رسانی
  • باکس دوش آب گرم
  • اتاق کودک ( بی بی سیتر )
  • اتاق گیم
  • کافی شاپ
  • پرچم تشریفات
  • پرچم رومیزی
  • روپوش و حوله اختصاصی برای هر لاین ( اسکین کر ناخن کوتاهی …)
  • پک بهداشتی اختصاصی
  • سیستم CRM
  • بگ ( ساک کاغذی ) اختصاصی گیفت و لوازم مشتری
  • لیوان اختصاصی    WLCOME DRINK

 

تحلیل نیاز سالن زیبایی  به خدمات مشاوره و مدیریت تبلیغات

سالانه در شعبه‌های مختلف مجموعه سالن‌های  امیر آرمانی  هزینه‌یابی صرف دریافت خدمات مشاوره‌ای و مدیریت تبلیغات می‌شود که با همکاری آژانس خلاقیت و تبلیغات  امیر آرمانی  تحت عنوان مشاوره، مدیریت و مجری امور تبلیغات و برندینگ کمک شایانی به یکپارچگی بیشتر و همسو شدن شعب مختلف در قالب یک کشور می‌شود.

 

هزینه‌های آشکار و پنهان عدم دریافت خدمات مشاور تبلیغات و برندینگ:

عدم استفاده از خدمات مشاوره مدیریت تبلیغات و برندینگ مناسب می‌تواند هزینه‌های آشکار و پنهان فراوانی را ایجاد کند و تسهیل بهره‌مندی پرسنل و زیرمجموعه‌های سالن زیبایی  از این خدمات می‌تواند فرصت مناسبی برای به روزآوری پرسنل و سالن‌های وابسته به سالن زیبایی  فراهم و از اتلاف سرمایه و منابع جلوگیری کند.

 

نیاز پیوسته به دریافت خدمات مدیریت و هزینه انتخاب مجریان:

از منظر مدیریت نوین تمامی سالن‌ها و مراکز زیبایی بطور مستمر و پیوسته به دریافت خدمات مدیریتی و مشاوره‌ای بخصوص در بخش‌های تبلیغات و برندسازی محتاج‌اند و مجموعه سالن زیبایی  نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حجم فرآیندهای پشتیبان در انتخاب مجری و آزمون و خطاهای فراوان در این حوزه می‌تواند هزینه‌های مضافی را به مجموعه‌های شما تحمیل کند.

 

معرفی آژانس خلاقی و تبلیغات آرمانی

آژانس خلاقیت و تبلیغات  امیر آرمانی  با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه مشاوره و خدمات تبلیغات و همکاری با سازمان‌ها و مراکز بزرگ کشور به پشتوانه نخبگان هنری و با کمک امکانات و تجهیزات فنی پیشرفته و دارا بودن ایده‌پردازان خلاق و تاثیرگذار در این مجموعه، قادر به ارائه زنجیره کامل خدمات در حوزه‌های تبلیغات، برندینگ، بازاریابی، طراحی گرافیک، دیجیتال مارکتینگ، رسانه‌های محیطی، برگزاری مراسمات و سمینارها و … می‌باشد.

در همین راستا پیشنهاداتی در قالب بخش مشاوره مدیریت، تحقیقات بازاریابی، خدمات تبلیغات و آکادمی آموزشی  امیر آرمانی  در ادامه مطرح می‌شود.

 

توصیه‌های  امیر آرمانی  برای ایجاد انگیزه در پرسنل:

1- شرکت در تصمیم‌گیری‌ها: تلاش کنید نظر کارکنان و پرسنل را در هنگام تصمیم‌گیری بپرسید و به آن‌ها احساس باارزش بودن بدهید. آن‌ها به دلیل ارتباط نزدیک با مشتریان اطلاعات خوبی را در اختیار مدیران سالن زیبایی می‌گذارند.

2- تشکر و قدردانی: در مقابل زحمات و فعالیت‌های مثبت کارکنان از آن‌ها تقدیر و تشکر کنید، این عمل باعث ایجاد انگیزه در آن‌ها می‌شود.

3- احساس آرامش و صمیمت: پرسنل سالن هم مانند مشتریان در هنگام مراجعه به سالن نیاز به آرامش، احساس راحتی و صمیمت دارند، بنابراین چه در برخورد با آن‌ها و چه ایجاد اتاق استراحت، با آن‌ها همکاری کنید.

4- جایزه تعیین کنید: در ازای کارهای خوب و مثبت کارکنان به آن‌ها جایزه بدهید، تلاش کنید به حرف‌های آن‌ها گوش داده و نیازهای آن‌ها را برطرف کنید. با استفاده از اطلاعاتی که از فرم‌های استخدامی در مورد علایق و خواسته‌های آن‌ها دارید در جهت امتیازدادن و به عنوان هدیه و جایزه استفاده کنید.

5- ایجاد انگیزه برای کار گروهی: این انگیزه از هم‌دلی و تشویق آن‌ها در انجام کار گروهی می‌توان فضای آرایشگاه را فضای آرام و دوستانه و در نهایت باعث جذب مشتریان شود. این ایجاد انگیزه با توجه به علایق افراد متفاوت است. تلاش کنید ماهی یک بار کلاس‌ها و برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده داشته باشید.

6- ایجاد رقابت سالم: با شیوه‌های درست کنارکنان را تشویق به کار گروهی کنید، تلاش در جهت به دست آوردن موفقیت در یک رقابت سالم

7- بهترین پرسنل خود را تشویق کنید: کارکنان خوب و پرانگیزه را با دادن جایزه و با ایجاد یک شرایط خوب تشویق کنید تا هم چنان پرانگیزه و پرتلاش باشند.

8- آموزش: آموزش و تمرین مستمر برای پرسنل سالن را فراموش نکنید. هر سال زمانی را به برنامه‌های آموزشی مفید و موثر برای پرسنل خود درنظر بگیرید.

9- بین کارکنان تبعیض قایل نشوید: به تک‌تک پرسنل توجه کنید و به آن‌ها احترام بگذارید، توجه کنید که هر فردی به تنهایی باعث تاثیرات مثبت و منفی در نگاه مشتریان می‌شود، به آن‌ها آگاهی دهید که موفقیت تک‌تک آن‌ها در گرو موفقیت سالن زیبایی است.

10- به ایده‌های خلاقانه و نو پروبال دهید: پرسنل خود را تشویق کنید که در اجرای شیوه‌های کار و انجام فعالیت‌های خود خلاقیت و نوآوری داشته باشند و همیشه به دنبال بهتر شدن و متفاوت بودن در جهت مثبت و یادگرفتن تکنیک‌های جدید باشند. همچنین به آن‌ها جسارت امتحان کردن چیزهای نو و تازه را بدهید.

11- برای کارکنان هدف تعیین کنید: در تعیین هدف برای کارکنان از آن‌ها نظرخواهی کنید تا باعث شود انگیزه‌ی بیشتر برای انجام کارها داشته باشند.

12- قاطع و صادق و روشن‌نگر باشید: در تصمیم‌گیری‌ها قاطع باشید و مواضع خود را اعلام کنید که چه می‌خواهید، چه فکر و چه انتظاری از آن‌ها دارید. در رفتار خود صادق و منطقی و روشن‌فکر باشید و از نظرات و ایده‌های آن‌ها استقبال کنید.

13- اعتماد را در کارکنان ایجاد کنید: با کارکنان طوری رفتار کنید که آن‌ها به شما اعتماد کنند و اگر در مواقعی مشکلات و یا نظراتی داشتند بتوانند راحت با شما صحبت کنند و شما را در جریان مسایل و مشکلات و اتفاقات که پیش می‌آید بگذارند.

دو عامل بسیار مهم در راه‌اندازی سیستم‌های انگیزشی غیرمالی: طراحی سیستم تشویق و تنبیه و نظام پیشنهادات در ساختار یک سالن زیبایی محسوب می‌شود.

توصیه  امیر آرمانی  به داشتن CRM

اگر می‌خواهید رابطه با مشتری به‌درستی شکل بگیرد و به خوبی حفظ شود، لازم است برای شناخت مشتری وقت بگذارید و مکانیزم‌ها و فرایندهای مناسب را پیش‌بینی و طراحی کنید. همه‌ی آن چیزی که به عنوان مراحل روابط میان فردی مطرح می‌شوند، در رابطه‌ی میان کسب و کار و مشتری نیز مصداق دارند.

یکی از کارکردهای تأسیس باشگاه مشتریان یا استفاده از برنامه‌های وفاداری مشتری، جمع‌آوری و پردازش و شناخت فرد به فرد مشتریان است و اگر چنین کاری هوشمندانه انجام شود، به سادگی می‌تواند هزینه‌های پیاده‌سازی این سیستم‌ها را فراهم کند.

آیا سالن زیبایی  هر مشتری را به عنوان یک فرد مشتری می‌شناسد؟ یا این که هر تعامل مشتری با سالن، به عنوان یک فعالیت مستقل محسوب می‌شود؟ سالن زیبایی  چه شیوه‌هایی را برای شناخت افراد به عنوان یک مشتری به کار می‌گیرد؟

نقاط ضعف و قوت شیوه و مکانیزم‌های فعلی چیست؟

اگر سالن زیبایی  مشتریانش را نمی‌شناسد، آیا این کار به علت بی‌توجهی به CRM بوده یا به نظرتان توجیه اقتصادی نداشته است؟

 

توصیه‌های  امیر آرمانی  به استفاده از اینفلوئنسرها و اینفلوئنسر مارکتینگ:

واژه influencer در لغت به معنی «تاثیرگذار» است. اما در دنیای شبکه‌های اجتماعی به کسانی گفته می‌شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی شناخته شده باشند. اینفلوئنسرها در حقیقت سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی هستند. در حالی که شاید خارج از آن شبکه اجتماعی زندگی کاملا عادی داشته باشند و آنچنان شناخته شده نباشند!

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذار یکی از مدرن‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. وقتی شما قصد بریدینگ و شروع کمپین تبلیغاتی را دارید گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما خواهد بود. از تبلیغات تلویزیونی تا بلیلوردهای سطح شهر، همه روش‌هایی هستند که به دیده شدن برند شما کمک خواهند کرد. اما سوال اینجاست که کدام روش و در چه شرایطی برای برند شما نتیجه بهتری خواهد داشت؟

تبلیغات سنتی مثل تلویزیون و بیلورد هزینه‌های بسیار زیادی دارند. دلیل این موضوع هم به زمانی برمی‌گردد که به جز این رسانه‌ها، گزینه دیگری برای کسب و کارها وجود نداشت.

در مقابل روش‌های سنتی تبلیغات، دنیای دیجیتال مارکتینگ با انبوهی از پیشنهادهای مقرون به صرفه و تاثیرگذار وجود دارد. تبلیغات در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند با صرف هزینه معقولی به کسب و کار شما رونق بدهد و باعث شناخته شدن برند شما نزد مشتریان بالقوه شود.

توصیه‌های  امیر آرمانی  برای برندسازی

برای برندسازی باید به 5 مورد توجه کنید:

1- آگاهی‌بخشی- مردم را از بودنتان آگاه کنید.

2- درک کردن- تمام شخصیت، تعهد و هدف برندتان را به مشتریان بفهمانید تا مشتری شما را کامل بشناسد.

3- اعتماد- بعد از شناخت باید در مشتری اعتمادسازی کنید و یا اعتماد ایجاد کنید.

4- وابستگی- سعی کنید مشتری بعد از دریافت خدمت و یا خرید محصول از شما به شما وابسته شود.

5- تداوم ارتباط با مشتری- تلاش برای حفظ ارتباط با مشتری و ایجاد یک رابطه تعاملی و دوطرفه (وفادارسازی مشتریان)

در برندسازی سالن زیبایی باید به همه‌ی عوامل و شاخصه‌ها اهمیت بدهید. به طراحی حرفه‌ای المان‌ها، عناصر هویت برند، بکارگیری حواس، دکوراسیون، تجهیزات و ابزارها، کیفیت مواد مصرفی، کیفیت خدمات، مدیریت، پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده، تبلیغات و روابط عمومی توجه کنید.

 

پیشنهادات  امیر آرمانی  در بخش آموزش:

طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی ویژه پرسنل

طراحی و اجرای دوره‌های آموزش متناسب با اعلام نیاز مجموعه

برگزاری آزمون‌های تخصصی با کسب و اعطای گواهی‌نامه‌های لازم

 

پیشنهادات  امیر آرمانی  در بخش خدمات تبلیغات:
  • تدوین استراتژی و خدمات مشاوره‌ای و اجرائی در پروژه‌های خلق برند
  • تدوین استراتژی‌های تبلیغاتی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و مشاوره تبلیغات
  • تولید تیزرهای تبلیغات رادیوئی و تلویزیونی
  • مشاوره تبلیغات محیطی
  • مشاوره و اجرای طراحی و چاپ
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
  • مدیریت برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها و رویدادهای تجاری
  • خدمات پایش رسانه‌ای
  • مشاوره در زمینه برنامه‌های محافظت از برند و دارائی‌های معنوی

 

در بخش تحقیقات بازار:
  • انجام کلیه مطالعات کیفی و کمی مرتبط با بازاریابی
  • انجام‌نظر سنجی‌های عمومی
  • مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی
  • طراحی کمپین تبلیغات  امیر آرمانی  (در راستای استراتژی بازاریابی)
  • تحلیل موقعیت
  • تحقیق درباره مصرف‌کنندگان و ذینفعان
  • بررسی موقعیت و شرایط رقابت
  • تحلیل بازار
  • تحلیل نقاط قوت
  • تحلیل نقاط ضعف
  • شناسایی تهدیدها
  • شناسایی فرصت‌ها
  • طراحی استراتژی کمپین
  • تعیین هدف
  • شناسایی و تعیین مخاطبان
  • استراتژی زمان‌بندی
  • طراحی استراتژی ارتباطی
  • توسعه پیام تبلیغاتی
  • خلاقیت و ایده‌پردازی
  • برنامه‌ریزی رسانه‌ای
  • هدف‌گذاری رسانه‌ای
  • انتخاب رسانه مناسب
  • تاکتیک رسانه‌ای
  • زمان‌بندی حضور در رسانه تبلیغات
  • فعالیت‌های بازاریابی
  • استراتژی تبلیغات
  • استراتژی روابط عمومی
  • استراتژی ترویج‌فروش
  • استراتژی بازاریابی مستقیم
  • تخصیص منابع و بودجه‌بندی
  • روش‌های تعیین بودجه
  • مدیریت و ارزیابی منابع
  • میزان بازگشت سرمایه

 

نتیجه‌گیری

لازمه موفقیت در کسب و کارهای خدماتی و زیبایی- به ویژه سالن‌های زیبایی- علاوه بر داشتن مهارت‌های لازم در این حرفه، داشتن یک مدیریت قوی و همچنین رعایت اصول برندسازی در تمامی قسمت‌ها است.

سالن‌های زیبایی که نتوانند خود را با تغییر و تحولات ، نیاز و خواسته‌های مشتریان، تنوع در ارایه‌ی خدمات نسبت به رقبا ، استراتژی‌های تبلیغاتی و همچنین استانداردهای جهانی تطبیق‌ کنند با گذشت زمان از دور خارج خواهند شد.

ما در آژانس تبلیغاتی  امیر آرمانی  بصورت مستمر و پیوسته بر اجرا و کیفیت تمامی موارد یاد شده با بهره گیری از تجربه ، دانش و ابزارهای تخصصی نظارت خواهیم کرد تا شما با خیالی آسوده تر پله های رشد و ترقی را طی نمایید ، ما باور داریم که زمان خطیست که تا ابد و بطور یکنواخت ادامه دارد و شما بهترین خودتان خواهید بود

مشاورین تنها 30% در صد از مسیر پر تمطراق کسب و کار شما را هدف یابی و نقشه خوانی خواهند کرد چرا که همواره شما بعنوان راننده مسیر ترقی خودتان هستید

از سایش 2 سنگ چقماق جرقه ، و از جرقه های متوالی آتش حاصل میشود ، این آتش همان ایده نابیست که هم میتواند گرم کند و هم ویران ، در نتیجه مشاورین کسب کار و صاحبان مشاغل 2 روی یک سکه اند ، تفاوتی نمیکند که شیر بیوفتد یا خط …..

 

 

سند تقدیمی فوق توسط “امیرآرمانی ” نگارش و تقدیم شما میگردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *